Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. - Sam-kode - Rig-Maskine Dampskib Brugstype LST
BRT 431,28 NRT 256,44 DW 500 + 65 Klstr. -
BT - NT - IMO - Byg.nr. 0039
Byg.år 1892 Værft Helsingør Jernskibs- & Maskinbyggeri A/S. Afløb 1892-06-04. Byg.by Helsingør Byg.land Danmark
Dimension Lgd.o.a. 163-4, Lgd.o.st. 155-0, Br.p.sp. 24-0, Dybde m. 12-6 fod (værft). Maskine Dampmaskine 50 nHK, 250 iHK triple expansion maskine af værftets type.
TeknikFart 9,66 knob prøvetur. 2 dæk.
Person-infoKaptajn F.A. Sönnichsen, fra nybyg. 1892-
Reg.by West Hartlepool Reg.land England Omdøbt fra - Omdøbt til -
Rederi B. til rederiet G.E. Casebourne & Co., West Hartlepool, UK, 1892. Rederi
før - efter
-
ReferencerHSM R-24. H&S registr.H&S 1996:3039.
Bemærkninger(H&S 1996:3039 = HSM R-24) Middelspantplan. Generalarrangement. Maskinarrangement. (H&S 1996:3039) HSM-karton: Specifikationshæfte. Kapacitetsplan.
Tidligste år
 
1892 Seneste år
 
1892