Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. - Sam-kode - Rig-Maskine Dampskib Brugstype PA / LST
BRT 860,99 NRT 374,84 DW 675 Klstr. -
BT - NT - IMO 5386215 Byg.nr. 0181
Byg.år 1927 Værft Helsingør Jernskibs- & Maskinbyggeri A/S. Afløb 1927-09-26. Afleveret 1927-10-00. Byg.by Helsingør Byg.land Danmark
Dimension Lgd.o.a. 175-2,5. Lgd.o.st. 165. Br.p.sp. 31-6. Dybde m. 14-3 / 21-7,75 feeet (værft) Maskine Dampmaskine, 775 iHK, triple expansion type af værftets.
TeknikFart 11 knob. Dpl. tomt 764 ts. Dpl. lastet 1439 ts.
Person-infoKaptajn H.J. Olsson, fra nybygn., 1927-
Reg.by Stockholm Reg.land Sverige Omdøbt fra - Omdøbt til MARIA (Gr.)
Rederi B. til Rederiet Svea D/S A/B, Stockholm, Sverige. Solgt 1958 til Siljavarustamo, Turku, uden næ. Solgt 1965 til Torsten Johannisson, Göteborg, uden næ. Rederi
før - efter
Solgt 1965 til D. Filippopoulos, Piræus, og næ. til MARIA, og endnu en ejer fra 1967. Solgt 1971 til D.J. Filippopoulos, Piræus, og næ. til ANNUSHKA. Solgt 1973 til Gerasimos Shipping Co., Famagusta, og næ. til IOANNIS K. Oph. 1983 i Baia.
Referencer- H&S registr.H&S 1996:3181.
Bemærkninger(H&S 1996:3181) HSM-karton: Korrespondance og konstruktionstegninger ca. 120 stk. (Mir.)
Tidligste år
 
1927 Seneste år
 
1983