Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZUU Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 4571 / 7345 NRT 2500 / 4253 DW 6950 / 9750 Klstr. -
BT - NT - IMO 6714859 Byg.nr. 0379
Byg.år 1967 Værft Helsingør Skibsværft & Maskinbyggeri A/S. Afløb 1967-04-17. Afleveret 1967-09-01. Byg.by Helsingør Byg.land Danmark
Dimension 430,4 x 60,3 x 34,0 feet (kend.) Maskine Diesel 9200 iHK B&W 7-cyl. 2SA type 762-VT2BF-140 motor.
TeknikFart 17,5 knob, 2 dæk, åben / lukket shelterdæk type med lang bak og løftet agterdæk, 3 bipodmaster med 10 stk. 5-tons og 6 stk. 10-tons bomme samt 1 x 30 og 1 x 25 tons sværgodsbomme. 5 lastrum, 5 luger. 10 pax.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til -
Rederi B. til Rederiet Ove Skou A/S, København. Rederi
før - efter
Solgt 1980 til China Ocean Sg Co., Fuzhou, og næ. til BAI YUN SHAN. Solgt 1981 til Fujian Province Shipping Co., Fuzhou, uden næ. Oph. 1998-01-13 i Xinhui hos Xinhui Ship Breaking Factory.
ReferencerÅrbog 1982-06. FEN-11-1536. H&S registr.H&S 1996:3379. SR-foto.
Bemærkninger(H&S 1996:3379) Skibsspecifikationsbøger for skrog og maskine, prøvetursprogram, garantikorrespondance, foto. (Fred.) p.693. (BOG) Årbog 1982 p.138. (Mir.) (HSM-Bladet) 1967 nr. 4: Omtale.
Tidligste år
 
1967 Seneste år
 
1998
Reference : Foto af SUSANNE SKOU (II)