Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWSJ2 Sam-kode SAM-0266 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 499,99 NRT 361,43 DW - Klstr. -
BT 969 NT 463 IMO 6812754 Byg.nr. 0007
Byg.år 1968 Værft Gerh. Voldness Skipsverft. Afløb ?. Afleveret 1968-05-21. Reg.nr. D-3067. Byg.by Fosnavaag Byg.land Norge
Dimension 65,29 x 10,02 x 4,81 feet (kend.) Maskine Diesel 662 kW fra 6-cyl. 4SA Nohab motor.
Teknik-
Person-info-
Reg.by Marstal Reg.land Danmark Omdøbt fra THUNPALL 1 (Sv.) ex TOR FRANCIA (Hol.) ex FRANCIA (Hol.) Omdøbt til JUTO
Rederi B. til holl. rederi som FRANCIA fra 1971 TOR FRANCIA. Solgt 1973 til partrederi i Lidköping og næ. til THUNPALL 1. Indfl. 1985-12-09, skødedato, til partrederi med ½-part hos BR. Dan Harboe Nielsen, og ½-part hos Albert E. Boye & Co., Marstal. Rederi
før - efter
Ejer 1993: Albert E. Boye, Marstal. Ejer 1994: Dan H. Nielsen, Marstal. Solgt til Grube, Marstal, og næ. til JUTO.
ReferencerREG-02-0729. H&S registr.-
Bemærkninger(Mir.) Forlænget 1973 til Lgd.o.a. 68.0 m og Lgd.pp. 62.6 meter, BT 969 og DWt 1223. (DMA-Reg.). (REG-02-0729) Data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1987 Seneste år
 
1998
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet ENERGI.

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1987 - 1998 OWSJ2 B. til holl. rederi som FRANCIA fra 1971 TOR FRANCIA. Solgt 1973 til partrederi i Lidköping og næ. til THUNPALL 1. Indfl. 1985-12-09, skødedato, til partrederi med ½-part hos BR. Dan Harboe Nielsen, og ½-part hos Albert E. Boye & Co., Marstal.
1999 - 2011 JUTO OWSJ2 Solgt til Grube, Marstal Shipping, og næ. til JUTO.