Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWXF Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 13706 / 21799 NRT 6856 / 13995 DW 21050 / 29750 Klstr. -
BT - NT - IMO 7702059 Byg.nr. 0076
Byg.år 1980 Værft Odense Staalskibsværft A/S, Lindø. Afløb 1979-12-19. Afleveret 1980-01-00. Bilbrev 1979-11-26. Byg.by Munkebo Byg.land Danmark
Dimension 182,28 x 27,49 x 9,762/11,848 m med BB (LR). Maskine Diesel 15960 iHK Sulzer motor 7-cyl. 2SA type.
TeknikFart 18,5 knob. 3 dæk, åben / lukket shelterdæk type, roro-skib, caroliner, hækport og rampe, bro og maskine agter, 4 lastrum, 8 luger, 404 TEUs i last og 162 TEUs på dæk.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til -
Rederi B. til I/S med Svendborg D/S A/S og D/S af 1912 A/S ved APM, København. Rederi
før - efter
Solgt 1984 til USAs regering og næ. til 1ST LT. ALEX BONNYMAN. Næ. 2009 til BONNY. Solgt 2009 og næ. til ENDURE. Oph. 2010-01-05 i Alang.
ReferencerFEN-01-0071. REG-02-0719. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) (Fencker) Udklip om nybygningstypen. (REG-02-0719) Data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1980 Seneste år
 
1980>
Reference : Udklip om skibstypen med EMILIE MÆRSK (III)
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet EMILIE MÆRSK (III).