Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZLA Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype PA
BRT 906,72 NRT 256,68 DW 407 Klstr. -
BT - NT - IMO 6504773 Byg.nr. 0530
Byg.år 1965 Værft Jos. L. Meyer. Afløb 1964-12-19. Afleveret 1965-04-15. Byg.by Papenburg Byg.land Tyskland
Dimension 199,1 x 40,8 x 12,8 feet (kend.) Maskine Diesel 3000 iHK fra 2 stk. MaK 8-cyl. 4SA motorer til dobbelt skrue.
TeknikFart 15 knob. 2 dæk, åben shelterdæk type, maskine agter, 60 bilenheder, 400 pax.
Person-info-
Reg.by Bagenkop Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til SOLIDOR (Fr.)
Rederi B. til Langeland-Kiel Linien A/S, Rudkøbing. Ruten åbnet 1965-05-01. Rederi
før - efter
Solgt 1977-07-00 til Vedettes Blanches S.A., Saint Malo, Frankrig, og næ. til SOLIDOR (FPBI). Solgt 1979 til Emeraude Maritime SA., Saint Malo, uden næ. Solgt 1989 til Soc Hotel San Vito Srl., Napoli, og næ. til REDENTORE PRIMO. Solgt 1997 til Traghetti Pozzuoli Srl., Napoli, uden næ. Solgt 2006 til Medmar Navi SpA., Napoli, uden næ. Solgt 2010 til hjs. Moroni, og næ. til HISAR 2. Oph. 2010-09-08.
ReferencerFEN-08-1022. H&S registr.SR-foto.
Bemærkninger(Fred.) p.66. (Mir.)
Tidligste år
 
1965 Seneste år
 
2010
Reference : Foto af LANGELAND