Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. - Sam-kode - Rig-Maskine dampskib Brugstype LST
BRT 1847 NRT 1018 DW 2721 Klstr. -
BT - NT - IMO 5015476 Byg.nr. 0151
Byg.år 1947 Værft Rosenbergs Mekansike Verksted. Afløb 1946-12-14. Afleveret 1947-08-00. Byg.by Stavanger Byg.land Norge
Dimension 265,0 x 41,2 x 17,9 feet (Fred.) Maskine Dampmaskine, 1200 iHK 4-cyl. compoundmaskine fra Fredriksstad Mekaniske Verksted til oliefyring.
TeknikHANSA A type. Fart 11 knob. Mat. stål. 2 dæk shelterdæk type, 2 master (modificeret).
Person-info-
Reg.by Stavanger Reg.land Norge Omdøbt fra - Omdøbt til GOL (No.)
Rederi Kontraheret af myndigheder i Tyskland i samarbejde med norske stat for norsk reder Truls D/S A/S ved M. Thorvik, Oslo, som KARI. Rederi
før - efter
Solgt 1952 til D/S A/S Ask, Bergen, og næ. til GOL. Solgt 1962 til Johan Amundsen & Sonns Rederi A/S, Haugesund, og næ. til AMUNA. Solgt 1970 til Continental Freighters Ltd., Famagusta, og næ. til CRETAN HOPE. Solgt 1975 til Continental Freighters Ltd., Limassol, og næ. til PERICLES. Oph. 1980-02-17 i Gadani Beach hos Dada Steel Mills Ltd.
ReferencerHANSA H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) Hansa p.69, nr.130. (Mir.)
Tidligste år
 
1947 Seneste år
 
1980