Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OUYO Sam-kode - Rig-Maskine Dampskib Brugstype LST
BRT 2343 NRT 1112 DW 3420 Klstr. -
BT - NT - IMO 5037448 Byg.nr. 1230
Byg.år 1949 Værft Wm. Gray & Co. Afløb 1949-07-29. Afleveret 1949-08-24. Bilbrev 1949-08-04. Byg.by West Hartlepool Byg.land England
Dimension 317,0 x 47,1 x 17,2 feet (kend.) Maskine Dampmaskine 2250 iHK triple expansion maskine fra Georg Clark, Sunderland. 2 kedler. Oliefyret.
TeknikFart 13 knob. 2 dæk åben shelterdæk type, 2 master, 5 lastrum, 5 luger.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til BARTOLOMEU BUENO (Bras.)
Rederi B. til Dannebrog D/S A/S, København. Rederi
før - efter
Solgt 1960-11-23 R. til CINABA = Comercio Industria e Navegacao Bandeirante S.A., Santos, og næ. til BARTOLOMEU BUENO (PVIA). Solgt 1969 til Navegacao Marcelinease Ltda., Santos, og næ. til SAO MARCELO. Solgt 1972 til Maritima Nacional Ltda., Santos, og næ. til MARINA. Solgt 1972 til Siderurgica Aconorte S.A., Bahia, for ophugning.
ReferencerFEN-11-1418. ORG-N. H&S registr.SR-foto.
Bemærkninger(Fred.) p.203. (Mir.) (JM) Lidt forskel på de seneste oplysninger mellem Fred. og Mir.
Tidligste år
 
1949 Seneste år
 
1972
Reference : Foto af FLYNDERBORG (IV)
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet FLYNDERBORG.