Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OYAK Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 2815,63 / 1183,31 NRT 1893,06 / 742,30 DW 4400 / 2400 Klstr. -
BT - NT - IMO 7041039 Byg.nr. 0095
Byg.år 1971 Værft Martin Jansen. Afløb 1970-12-10. Afleveret 1971-03-31. Byg.by Leer Byg.land Tyskland
Dimension 328,9 x 46,4 x 14,7 / 20,7 feet + 293,11 x 45,11 x 26,3 feet (LR) Maskine Diesel 3000 iHK fra 2 stk. MWM 6-cyl. 4SA type motorer gearet til en skrue.
TeknikFart 14 knob. 2 dæk, 2 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra DWEJRA (Mal.) ex INO-F (Ty.) Omdøbt til CURRENT TRADER (Caym.)
Rederi B. til Ino-Schiffahrtskontor, Kiel, som INO-F (DJQU). Solgt 1974 til Sea Malta Co., og næ. til DWEJRA. Solgt 1976-05-00 R. til Merc Scandia XVIII K/S, København, og næ. til MERCANDIAN CLIPPER. Rederi
før - efter
Solgt 1980-05-00 til Current Trader Ltd., Georgetown, Cayman Islands, og næ. til CURRENT TRADER. Solgt 1983 og næ. til CARIB TRADER. Solgt 1985 og næ. til ATAVA MERU. Havareret 1986-11-04 ved motorskade. Oplagt i Houston. Oph. 1987-02-22 i Brownsville.
ReferencerFEN-13-1802. H&S registr.SR-foto.
Bemærkninger(Fred.) p.104. (Mir.)
Tidligste år
 
1971 Seneste år
 
1987
Reference : Foto af MERCANDIAN CLIPPER