Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OYGL Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 495 NRT 212 DW 900 / 940 Klstr. -
BT - NT - IMO 5227055 Byg.nr. 0545
Byg.år 1952 Værft Werft Nobiskrug. Afløb 1951-11-18. Afleveret 1952-02-00. Byg.by Rendsburg Byg.land Tyskland
Dimension 196,6 x 32,1 x 9,3 feet (kend.) Maskine Diesel. 900 iHK MAK 6-cyl. 4SA motor.
TeknikFart 11,5 knob. 2 dæk, åbenshelterdæk type, 3 lastrum, 3 luger, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Svendborg Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til HEYO PRAHM (Ty.)
Rederi B. til skibsreder A.E. Sørensen = AES, Svendborg. Rederi
før - efter
Solgt 1964-11-10 R. til H. & G. Prahm, Leer, og næ. til HEYO PRAHM (DCQV). Solgt 1972 til Anastasios Vlachos & Co. Piræus, og næ. til CHRISANTHOS. Solgt 1976 til Ayios Chrysanthos Maritime Co. Ltd., Limassol, uden næ. (C4BL). Fra 1978 igen græsk flag. 1979 solgt til Estephane Emilio, Beiruth, og næ. til MILIO II (ODEW). Solgt 1980 til Pallene Compania Maritima S.A., Panama, og næ. til MARYO. Solgt 1981 og næ. til HARISSA. Oph. 1982-05-00 i Limassol hos Konitsa Navigation Co.
Referencer- H&S registr.H&S 1996:1531.
Bemærkninger(Fred.) p.415. (Mir.) (H&S 1996:1531) Svendborg Avis 1952-02-16 med omtale af skibet som nyt.
Tidligste år
 
1952 Seneste år
 
1982