ID-nummer | 1460 |
Skibsnavn | MIE MOLS |
Kend.bogstav. | OZUT |
Sam-kode | KSB-10298 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | PA |
BRT | 1986 |
NRT | 959 |
DW | 2670 |
Klstr. | - |
BT | 7201 |
NT | - |
IMO | 7116846 |
Byg.nr. | 0088 |
Byg.år | 1971 |
Værft | Ankerløkken Verft A/S. Afløb 1971-07-22. Afleveret 1971-12-20. Reg.nr. A-393. |
Byg.by | Florø |
Byg.land | Norge |
Dimension | 100,01 x 20,4 x 12,55 meter (kend.) |
Maskine | Diesel 8000 iHK Pielstick Lindholmen motor |
Teknik | Fart 17,5 knob, 2 dæk, 275 pax, 40 vogntog og 200 TEU efter 1983. |
Person-info | - |
Reg.by | Odden Færgehavn |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | JULLE |
Omdøbt til | ONTOSENO-I BSP-II (Indon.) |
Rederi | 1989-03-00 med samme rederi, K/S Difko XXX, København næ. til MIE MOLS |
Rederi før - efter | Solgt 1996 til Sungai Budi, Indonesien, og næ. til BSP II, senere næ. til ONTOSENOI I måske ONTOSENO-I BSP-II (jf. Mir.). Stadig i drift 2015. |
Referencer | KSB-17-0126. KOP-1. |
H&S registr. | H&S 1996:1227. |
Bemærkninger | (RTF-arkiv.) Opholdsrum. (H&S 1996:1227 = KSB-17-0126) Specifikationsark, generalarrangement og planer i forb. med omb. Dannebrog Værft A/S, Århus i 1983. (DMA-Reg.) (Mir.) (Fred.) p.368 J. |
Tidligste år | 1989 |
Seneste år | 2015 |