Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. - Sam-kode - Rig-Maskine Galease Brugstype LST
BRT - NRT - DW - Klstr. 59 / 63 / 72,5
BT - NT - IMO - Byg.nr. -
Byg.år 1814 Værft Skibsbygmester ikke fremfundet. Bilbrev 1814-07-14. (Afleveringsdato også anført som 1816). Byg.by Stralsund Byg.land Tyskland
Dimension - Maskine Sejl. Galeaserigning.
TeknikMat. kravel af træ, 1 dæk. 2 master.
Person-infoBesætning 3 styrmænd, 4 mand, 1 dreng. Kaptajn Michael Blandow, 1829-.
Reg.by Altona / København Reg.land Tyskland / Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til -
Rederi Solgt 1818-01-27, skødedato, til kaptajn Carl Martin Blandow. Solgt 1818-03-16 til kaptajn W. Krüger, Altona. Solgt 1821-03-21 til kaptajn C.M. Blandow, Altona. Rederi
før - efter
Ejer og reder 1829 (i henhold til algirsk søpas udstedt 1829-10-31 nr. 210) kaptajn Michael Jacob Carl Blandow, København, mens anden kilde har oplysningen solgt 1829 til Tutein & Co., København. Solgt 1830 til Pommern.
Referencer- H&S registr.-
Bemærkninger(ELI) forskellige kartotekskort med kilder: Målebrev Altona 1818-02-11. Udgik 1818-04-06, lat.pas dato nr. 48, fra Altona til Pernau, Lissabon. Udgik 1818-10-21, lat.pas dato nr. 347, fra Altona til Marseille. Udgik 1819-06-22, lat.pas dato nr.191, fra Hamburg til Libau og Middelhavet.Udgik 1823-10-27, attest Kbh., fra Stralsund til Middelhavet o.v. Udgik igen 1825 og 1826 for samme rejsemål. Udgik 1827-09-17 fra Stralsund til København og Livorno o.v. Udgik 1828-07-12 fra København til Livorno o.v. Udgik 1829-09-21 / 1829-10-30 til Østersøen, Caen Frankrig, Middelhavet o.v. Det latinske søpas nr. 210 blev ikke anvendt 1829-1830, da skibet kun kom til Caen. (Kilderne peger på samme skib, men Tutein nævnes kun i et tilfælde - måske har firmaet kun været parthaver.
Tidligste år
 
1814 Seneste år
 
1830>