Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OYUY4 Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 5093,19 NRT 1909,14 DW - Klstr. -
BT 12076 NT 3622 IMO 7725166 Byg.nr. 0378
Byg.år 1979 Værft Nippon Kokan Kabushiki Kaisha. Afløb 1979-09-00. Afleveret 1979-12-00. Reg.nr. D-3245. Byg.by Shimizu Byg.land Japan
Dimension Længde 124,00 m, Bredde 24,00 m, Dybde 14,35 m, Længde overalt 135,00 meter (hovedd.) Maskine Diesel. 5998 kW / 8040 iHK 6-cyl. 2SA B&W / Mitsui motor.
TeknikFart 15,25 knob. RORO-skib, 2 dæk, 1 lastrum, 2 luger, maskine agter, bro og apteringforude, 1 mast, 1416 lanemeter.
Person-infoBesætning 22 mand, 6 pax.
Reg.by Rungsted Reg.land Danmark Omdøbt fra DANA CARIBIA (Lib.) Omdøbt til SUPER SHUTTLE RORO 11 (PHL)
Rederi Overtaget 1984-02-06 fra Atlantic Heavy Lift IV, Monrovia som DANA CARIBIA (i 5-års charter til DFDS). Solgt 1984-12-20, skødedato, til Borgships Inc., Rungsted Kyst, og næ. til SCHACKENBORG, flagstat Liberia. Rederi
før - efter
Flagstat fra 1989 Danmark, flere ejerskifter til 2002. Solgt 2002-10-16 R. til Schackenborg Limited, Gibraltar, og overført til rederi af samme navn på Cayman Islands. Overført 2010 til Nordana Shipping Singapore, uden næ. Overført 2011 til Panamaflag. Solgt 2014 til Asian Marine Transport, Cebu, Filippinerne.
ReferencerRTF-arkiv H&S registr.H&S 1996:1031
BemærkningerOverenskomst ved udflagning. (DMA-Reg.) (Flg.) 1996 m.fl. (Fred.) p.109 D og p.221 S. Skibets reg.nr. som liberiansk var 6679, kendingsbogstaver D5VL.
Tidligste år
 
1976 Seneste år
 
2014>