ID-nummer | 14983 |
Skibsnavn | PEP CARRIER |
Kend.bogstav. | OWRB |
Sam-kode | SAM-1400 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 499,99 |
NRT | 256,42 |
DW | 974 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 5051183 |
Byg.nr. | 0408 |
Byg.år | 1959 |
Værft | Scihiffbaugesellschaft Unterweser. Afløb 1959-09-15. Afleveret 1959-11-11. |
Byg.by | Bremerhaen |
Byg.land | Tyskland |
Dimension | 208,83 x 33,24 x 16,37 feet (kend.) |
Maskine | Diesel, 1000 iHK 8-cyl. 4SA Deutz motor. |
Teknik | Fart 11,5 knob. 2 dæk, åben shelterdæk type, 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. |
Person-info | - |
Reg.by | Kastrup |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | BREMER ANWALT |
Omdøbt til | THAIS (Pa.) |
Rederi | Indfl. 1972-10-03 R. til partrederi i Kastrup med BR. hos Pepnautica A/S, København, uden næ. Næ. 1974-03-05 R. til PEP CARRIER. |
Rederi før - efter | Solgt 1975-09-00 til Chelsea Navigation Co., Panama, og næ. til THAIS (HP-3214). Nedrigget til pram 1986 i Venezuela. |
Referencer | REG-01-0376. KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (REG-01-0376) Yderligere data om ejerforhold. (Fred.) p.612f. (Mir.) |
Tidligste år | 1974 |
Seneste år | 1986 |