Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWRB Sam-kode SAM-1400 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 499,99 NRT 256,42 DW 974 Klstr. -
BT - NT - IMO 5051183 Byg.nr. 0408
Byg.år 1959 Værft Scihiffbaugesellschaft Unterweser. Afløb 1959-09-15. Afleveret 1959-11-11. Byg.by Bremerhaen Byg.land Tyskland
Dimension 208,83 x 33,24 x 16,37 feet (kend.) Maskine Diesel, 1000 iHK 8-cyl. 4SA Deutz motor.
TeknikFart 11,5 knob. 2 dæk, åben shelterdæk type, 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Kastrup Reg.land Danmark Omdøbt fra BREMER ANWALT Omdøbt til THAIS (Pa.)
Rederi Indfl. 1972-10-03 R. til partrederi i Kastrup med BR. hos Pepnautica A/S, København, uden næ. Næ. 1974-03-05 R. til PEP CARRIER. Rederi
før - efter
Solgt 1975-09-00 til Chelsea Navigation Co., Panama, og næ. til THAIS (HP-3214). Nedrigget til pram 1986 i Venezuela.
ReferencerREG-01-0376. KOP-1. H&S registr.-
Bemærkninger(REG-01-0376) Yderligere data om ejerforhold. (Fred.) p.612f. (Mir.)
Tidligste år
 
1974 Seneste år
 
1986

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1959 - 1974 BREMER ANWALT OWRB B. for værftets egen regning. som BREMER ANWALT (DDTI) med BR. hos Bruno Bischoff & Co., Bremen. Indfl. 1972-10-03 R. til partrederi i Kastrup med BR. hos Pepnautica A/S, København, uden næ.
1974 - 1986 OWRB Indfl. 1972-10-03 R. til partrederi i Kastrup med BR. hos Pepnautica A/S, København, uden næ. Næ. 1974-03-05 R. til PEP CARRIER.