Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. GRPD Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1689 / 1598 NRT 696 / 676 DW 2560 Klstr. -
BT - NT - IMO 5035141 Byg.nr. 0565
Byg.år 1953 Værft Werft Nobiskrug. Afløb 1953-11-28. Afleveret 1954-03-00. (Reg.nr.186.028 UK). Byg.by Rendsburg Byg.land yskland
Dimension 99,09 x 12,93 x 5,550 m. og 89,87 x 12,91 x 8,11 meter (LR). Maskine Diesel 3600 iHK fra 2 stk. 10-cyl. 4SA MaK motorer gearet til 1 aksel og 1 skrue.
TeknikFart 15 knob, 2 dæk, åben shelterdæk type, 3 lastrum, 3 luger, iskalsse 3.
Person-info-
Reg.by London Reg.land England Omdøbt fra - Omdøbt til SPAGNA (Cyp.)
Rederi B. til United Baltic Corporation Ltd., London. Rederi
før - efter
Solgt 1970-06-00 til Seven Seas Shipping, Famagusta, og næ. til SPAGNA (5BPE Reg.nr.321.293). Næ. 1971 til MEDOV SPAGNA. Solgt 1973 til Navigazione del Sud, Palermo, og næ. til MARI SECONDA (ITER). Solgt 1974 til D.P. SpA di Navigazione, Genoa, og næ. til GIOVANNI D.P. Oph. 1980-08-29 i Vado hos G. Riccardi.
ReferencerUBC. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.88. (Mir.)
Tidligste år
 
1954 Seneste år
 
1980