Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. GTEU Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST / RORO / CONT
BRT 4668 NRT 1547 DW 5620 / 5710 Klstr. -
BT - NT - IMO 7333717 Byg.nr. 0216
Byg.år 1974 Værft Rauma-Repola O/Y. Afløb 1973-08-31. Afleveret 1974-02-00. (Reg.nr.360.960 UK). Byg.by Rauma Byg.land Finalnd
Dimension 137,52 x 22,36 x 6,643 m. og 126,50 x 22,31 x 16,11 meter (LR.) Maskine Diesel 10500 iHK fra 2 stk. 9-cyl. 4SA Stork-Werkspoor motorer til 2 aksler og 2 skruer.
TeknikFart 18 knob. Mat. stål, 2 dæk, roroskib, containerskib, maskine agter, hækport og rampe, isklasse 1A, 12 pax, 290 TEUs.
Person-info-
Reg.by London Reg.land England Omdøbt fra - Omdøbt til TYNE PROGRESS (Bah.)
Rederi B. tilUNited Baltic Ciorporation Ltd., London for datterselskab Anglo-Finnish Shipping Co. Rederi
før - efter
Solgt 1994 til Clare Business Ltd., Nassau, og næ. til TYNE PROGRESS. Solgt 1994 til Parkhaven Shipping Co., Valetta, og næ. til PARKHAVEN. Solgt 1998 til Dane Sea Line, Panama, og næ. til VEERHAVEN. Solgt 1998 til Strofades Dyo Shipping, Valetta, og næ. til STROFADES II. Solgt 2006 til Southwestern Star Shipping, Antigona, og næ. til SAN DIEGO. Solgt 2007 til samme rederis Mexicoafdeling uden næ. Solgt 2007 til Truro Shipping Inc., Basseterre, Saint Kitts & Nevis, uden næ. Oph. 2008-03-09 i Chittagong.
ReferencerUBC. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.93. (Mir.)
Tidligste år
 
1974 Seneste år
 
2008