ID-nummer | 16219 |
Skibsnavn | BALTON |
Kend.bogstav. | OWEQ |
Sam-kode | SAM-1536 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 1599,49 / 886,47 |
NRT | 997,60 / 398,83 |
DW | 2690 / 1580 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 7051307 |
Byg.nr. | 0997 |
Byg.år | 1971 |
Værft | Gebr. van Diepen. Afløb 1970-12-24. Afleveret 1971-03-06. Bilbrev 1971-02-03. Reg.nr. D-1788. |
Byg.by | Waterhuizen |
Byg.land | Holland |
Dimension | 247,4 x 39,1 x 20,1 feet (kend.) |
Maskine | Diesel 1600 iHK 8-cyl. 4SA Atlas-MaK motor. |
Teknik | Fart 12 knob. 2 dæk, åben / lukket shelterdæk type. 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. Isklasse 3. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | GUDRUN DANIELSEN (I) |
Omdøbt til | MULTON (Hol.) |
Rederi | Solgt 1975-11-00 til partrederi i København, og næ. til BALTON. |
Rederi før - efter | Solgt 1978-08-00 til Kaptajn A. Muller, Ridderkerk = Reederij Multon, Rotterdam, og næ. til MULTON. Solgt 1981 til Pelayaran Armada Niaga Nasional, Jakarta, og næ. til NIAGA XXXIV. Solgt 1991 til Pelayaran Perusahaan Nusantara Nusa Tenggara, Jakarta, og næ. til KAMASAN. |
Referencer | REG-03-0970.KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (REG-03-0970) Yderligere data om ejerforhold. (Fred.) p.401. (Mir.) |
Tidligste år | 1975 |
Seneste år | 1991> |