Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWEQ Sam-kode SAM-1536 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1599,49 / 886,47 NRT 997,60 / 398,83 DW 2690 / 1580 Klstr. -
BT - NT - IMO 7051307 Byg.nr. 0997
Byg.år 1971 Værft Gebr. van Diepen. Afløb 1970-12-24. Afleveret 1971-03-06. Bilbrev 1971-02-03. Reg.nr. D-1788. Byg.by Waterhuizen Byg.land Holland
Dimension 247,4 x 39,1 x 20,1 feet (kend.) Maskine Diesel 1600 iHK 8-cyl. 4SA Atlas-MaK motor.
TeknikFart 12 knob. 2 dæk, åben / lukket shelterdæk type. 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. Isklasse 3.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra GUDRUN DANIELSEN (I) Omdøbt til MULTON (Hol.)
Rederi Solgt 1975-11-00 til partrederi i København, og næ. til BALTON. Rederi
før - efter
Solgt 1978-08-00 til Kaptajn A. Muller, Ridderkerk = Reederij Multon, Rotterdam, og næ. til MULTON. Solgt 1981 til Pelayaran Armada Niaga Nasional, Jakarta, og næ. til NIAGA XXXIV. Solgt 1991 til Pelayaran Perusahaan Nusantara Nusa Tenggara, Jakarta, og næ. til KAMASAN.
ReferencerREG-03-0970.KOP-1. H&S registr.-
Bemærkninger(REG-03-0970) Yderligere data om ejerforhold. (Fred.) p.401. (Mir.)
Tidligste år
 
1975 Seneste år
 
1991>

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1971 - 1975 GUDRUN DANIELSEN (I) OWEQ B. til Otto Danielsen I/S, København. KR. hos skibsreder Otto Danielsen, Skodsborg.
1975 - 1991> OWEQ Solgt 1975-11-00 til partrederi i København, og næ. til BALTON.