Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZBG Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 195 NRT 122 DW 260 Klstr. -
BT - NT - IMO - Byg.nr. -
Byg.år 1906 Værft Skibsbygmester G.H. Thyen. Omb. 1944 og 1952 forlænget. Reg.nr. D-915. Byg.by Brake Byg.land Tyskland
Dimension 120,6 x 21,7 x 8,6 feet (kend.) Maskine Sejl. Fiskerluggerrigning. + Diesel instal. 1944 på 120 iHK 3-cyl. 4SA MWM motor. Instal. 1964 på 225 iHK 6-cyl. 4SA Daimler-Benz motor.
TeknikSom dansk: Mat. stål, 1 dæk, SMH, 1 lastrum, 2 luger. Udfaldende stævn, rund hæk. 1 mast.
Person-info-
Reg.by Nørresundby Reg.land Danmark Omdøbt fra ANTJE MAHLER (Ty.) ex MAGDA (Ty.) Omdøbt til HALLING (Guyana)
Rederi B. som FISK til Braker Heeringsfischerei, Brake, som MAGDA (NJLW). Solgt 1926 til H. Tapken, Barsselermoor, og omb. til LST (DNIS). Solgt 1944 til J.F. Mahler, Dornsbusch, og næ. til ANTJE MAHLER af Hamburg. Rederi
før - efter
Indfl. 1961-06-22 R. til kaptajn Johan V. Christensen, Nørresundby, og næ. til HALLING. Solgt 1972-11-02 R. til A. Mazaharally & Sons, Essequibo Guyana, uden næ.
ReferencerREG-03-0983. H&S registr.-
Bemærkninger(REG-03-0983) Yderligere data om ejerforhold. (Fred.) p.64.
Tidligste år
 
1906 Seneste år
 
1972>
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet HALLING.