Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXRP Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1599,98 NRT 989,43 DW 3030 / 3100 Klstr. -
BT - NT - IMO 7219064 Byg.nr. 0099
Byg.år 1972 Værft Martin Jansen Skibsværft. Afløb 1972-06-15. Afleveret 1972-10-18. Reg.nr. D-1925. Byg.by Leer Byg.land Tyskland
Dimension 261,0 x 44,6 x 17,10 (BB) og 232,11 x 44,4 x 21,10 feet (Fred.) Maskine Diesel 1980 / 2400 iHK, 8-cyl 4SA Deutz motor.
TeknikFart 12,5 knob. 1 dæk, 2 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Rønne Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til RALLO (It.)
Rederi B. til rederiet Morskov K/S, Rønne, Komplementær hos skibsreder Laurits Skovgaard, Rønne. KR. hos M+L., København. Rederi
før - efter
Solgt 1978-05-00 til Societe di Navigazione Ariete S.N.C. di Parascandolo Nicola & C., Napoli, og næ. til RALLO (IMZJ Reg.nr. 1290). Solgt 1982 og næ. til KAVO PAPAS. Næ. 1995 til AGIOS PANTELEIMON. Forlist 1998-01-17 på rejse fra Castellon til Vasto med ammonium sulfat. Sunket.
ReferencerORG-N. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.512. (Mir.) Ved forliset 1998 omkom 7 personer. Forlisposition 38-50 N og 007-59 E. (ID=3481) p.158: Data.
Tidligste år
 
1972 Seneste år
 
1998