Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OUPG Sam-kode SAM-1576 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1331,86 / 499,99 NRT 897,44 / 350,43 DW 2510 / 1395 - 1560 Klstr. -
BT 1451 NT 864 IMO 7321441 Byg.nr. 0069
Byg.år 1973 Værft Sønderborg Skibsværft. Afleveret 1973-05-00. Reg.nr. D-2058 Byg.by Sønderborg Byg.land Danmark
Dimension Lgd.o.a. 71,45 m Lgd.pp. 66,80 m Brd. 13,00 m Dybde 6,30 meter (Hovedd.) Maskine Diesel 1200 iHK 6-cyl. 4SA Atlas-MaK motor.
TeknikFart 12 knob. 2 dæk, åben shelterdæk type, 1 lastrum, 1 luge, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by Egernsund Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til THERESA OLALIA
Rederi B. til Rederiet Ty-Line I/S, Broager, hjs. Egernsund. Befragtning Mortensen & Lange, København = M+L. Rederi
før - efter
Solgt 1985-05-00 til partrederi i Randers, med BR. hos kaptajn Jan-Erik Sørensen, Randers, og disponeret af Mortensen & Lange, København = M+L. Næ. til THERESA OLALIA.
Referencer- H&S registr.-
Bemærkninger1993 tonnage ændret fra BRT 499 til 1331. (Fred.) p.139 T. (Mir.) (DMA-Reg.)
Tidligste år
 
1985 Seneste år
 
1995

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1985 - 2017 THERESA OLALIA OUPG2 Solgt 1985-05-00 til partrederi i Randers, med BR. hos kaptajn Jan-Erik Sørensen, Randers, og disponeret af Mortensen & Lange, København = M+L. Næ. til THERESA OLALIA.
1985 - 1995 OUPG B. til Rederiet Ty-Line I/S, Broager, hjs. Egernsund. Befragtning Mortensen & Lange, København = M+L.