Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWSF Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1599,98 / 699,98 NRT 997,99 / 426,48 DW 2952 / 3050 - 1600 Klstr. -
BT - NT - IMO 7358652 Byg.nr. 0349
Byg.år 1974 Værft Frederikshavn Værft & Tørdok A/S. Afløb 1974-05-14. Afleveret 1974-08-27. Reg.nr. D-2166. Byg.by Frederikshavn Byg.land Danmark
Dimension 257,7 x 42,11 x 13,1 / 18,7 feet (BB) og 232,4 x 42,8 x 23,0 feet (LR.) Maskine Diesel 2200 iHK 16-cyl. 4SA Alpha-Diesel motor.
TeknikFart 13 knob. 2 dæk åben og lukket shelterdæk type, 2 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter, isklasse C.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til FJALLFOSS (Isl.)
Rederi B. til Partrederi i København, med BR. hos Per Henriksen, Mercandia Rederierne, København. Rederi
før - efter
Solgt 1977-09-00 til H/f Eimskipafelagid Islands, Reykjavik, og næ. til FJALLFOSS (TFCB Reg.nr. 1498). Solgt 1983 og næ. til SANDRA K, 1984 til PICO DO FUNCHO, 1989 til SANG THAI HONOR, 1997 til SIIC EVO, 1998 til OCEAN EXECUTIVE, 2000 til AL KATHEERIA II, 2003 til AL NOOR, 2004 til GHAZAL. 2005 til GHAZAL 1, 2006 til FATHEH AL RAHMAN, 2009 til TABARK. Oph. 2019-05-07 i Alang.
ReferencerORG-N. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.145. (Mir.)
Tidligste år
 
1974 Seneste år
 
2019