ID-nummer | 17123 |
Skibsnavn | ATLANTIC TRADER |
Kend.bogstav. | OXYW |
Sam-kode | SAM-1629 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 1599,99 / 3258 |
NRT | 1094,66 / 2276 |
DW | 4250 / 5525 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 7431143 |
Byg.nr. | 0371 |
Byg.år | 1977 |
Værft | Frederikshavn Værft A/S. Afløb 1977-05-02. Afleveret 1977-07-08. Reg.nr. D-2355. |
Byg.by | Frederikshavn |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 87,08 x 16.01 x 8,82 / 5,64 meter (Lpp.) (LR) |
Maskine | Diesel 2000 - 2610 iHK 8-cyl 4SA Atlas-MAK motor. |
Teknik | Fart 12,25 knob, 2 dæk. 2 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | PEP REGULUS |
Omdøbt til | LOIRE (Malta) |
Rederi | Solgt 1981 til Pep Nautica Rederi A/S, Købemhavn, og næ. til PEP REGULUS. Næ.1984 til ATLANTIC TRADER. |
Rederi før - efter | Solgt 1995 til Sotrama Shipping Co., Valletta, Malta, og næ. til LOIRE. Solgt 2002 og næ. til NAGHAM F. af Syrien og samme år flagskifte til Georgien. Solgt 2009 til Feast Maritime, Georgien, og næ. til SHAHD 1, senere flagskifte til Freetown og Palau. Oph. 2018-11-03 på Gadani Beach, arbejdet indledt 2018-11-14. |
Referencer | KSB-18-0161. KOP-2. |
H&S registr. | H&S 1996:1242. |
Bemærkninger | (H&S 1996:1242 = KSB-18-0161) kapacitetsplan. (Fred.) p.127. (Mir.) |
Tidligste år | 1984 |
Seneste år | 2018 |