ID-nummer | 1755 |
Skibsnavn | MÆRSK TRADER |
Kend.bogstav. | OUTV6 |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | FORSYN |
BRT | 1291,18 |
NRT | 925 |
DW | 1477 |
Klstr. | - |
BT | 1672 |
NT | 591 |
IMO | 8126848 |
Byg.nr. | 0709 |
Byg.år | 1983 |
Værft | Hyundai Heavy Industries. Afløb 1983-04-06. Afleveret 1983-06-25. Reg.nr. D-3395. |
Byg.by | Ulsan |
Byg.land | Korea |
Dimension | Længde 64,13 m, Bredde 14,50 m, Dybde 6,90 m, Længde overalt 68,69 meter (hovedd.) |
Maskine | Diesel 2512 kW fra 4 stk. 12-cyl. 4SA Bergens motorer + 3 thrust propeller. |
Teknik | Fart 16 knob. Forsyningsskib, ankerhåndteringsskib, slæbebåd. 1 dæk, isklasse 1A super. |
Person-info | - |
Reg.by | Ringkøbing |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | TOREA (UK) ex ARCTIC SHIKO (Can.) |
Omdøbt til | DONG FANG YONG SHI 2 (Pan.) |
Rederi | Indfl. fra Aberdeen 1990-07-23, skødedato, til et I/S ved APM, København, reg. 1991-05-17 R. Fra 2003-06-16 efter fusion ejet af A.P. Møller-Mærsk A/S, Kbh. |
Rederi før - efter | Solgt 2004-12-17 R. til Shanghai Offshore Petroleum Exploration & Development Corp., Shanghai Pudong. Kina , flagstat Panama, og næ. til DONG FANG YONG SHI 2. Solgt 2016 til Sinopec Offshore Oilfield Services, og flagstat Panama. |
Referencer | ORG-N. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | 1993 BRT tilgår. (Fred.) p.684 M: Data. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1992 |
Seneste år | 2016> |