ID-nummer | 17667 |
Skibsnavn | MÆRSK SHIPPER |
Kend.bogstav. | OZIA |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | FORSYN / LST |
BRT | 499,90 |
NRT | 230,21 |
DW | 730 / 745 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 7129946 |
Byg.nr. | 0149 |
Byg.år | 1972 |
Værft | Aarhus Flydedok & Maskinkompagni A/S. Afløb 1972-01-05. Afleveret 1972-05-04. Reg.nr. D-1828. |
Byg.by | Århus |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 175,0 x 36,10 x 11,4 feet og 164,1 x 36,1 x 13,2 feet (kend.) |
Maskine | Diesel 3800 iHK fra 2 stk. 8-cyl. 4SA Atlas-MaK motorer. |
Teknik | Fart 13 knob, 1 dæk, 1 lastrum, 1 luge, 8 tanke, isklasse 3, 12 pax. Forsyningsskib. |
Person-info | - |
Reg.by | Esbjerg |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | BUSY BEE ( |
Rederi | B. til Svendborg D/S A/S = APM, København. Far 197302-26 R. overgået til I/S ved Svendborg D/S A/S og D/S af 1912 A/S. |
Rederi før - efter | Solgt 1987 og næ. til BUSY BEE. Næ. 1990 til BONNIE ONE. Næ. 1995 til URAGANO SECONDO. Næ. 1998 til BODO SUPPLIER. Omb. 1999 og 2012 omb. til arbejdsskib for offshore. Næ. 2005 til ROV SUPPLIER. Næ. 2008 til ROV SUPPORTER. Næ. 2011 til OFFSHORE SUPPORTER. |
Referencer | ORG-N. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (Fred.) p.653 M. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1972 |
Seneste år | 2012> |