Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXKP4 Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT - NRT - DW 14803 Klstr. -
BT 12383 NT 7978 IMO 8300377 Byg.nr. 0826
Byg.år 1984 Værft Hashihama Zosen. Afløb 1983-10-14. Afleveret 1984-02-03. Reg.nr. D-33515. Byg.by Tadotsu Byg.land Japan
Dimension Lgd.o.a. 144,6 meter, Lgd.pp. 136,4 m. Br. 23,6 meter (Mir.) Og Længde 136,83 m, Bredde 23,60 m, Dybde 12,59 m, Længde overalt 144,61 meter (hovedd.) Maskine Diesel 9450 iHK 6-cyl. 2SA Sulzer motor.
TeknikFart 18 knob. 3 dæk og et 4. dæk i lastrum 2, 3 og 4 samt 15 mellemdæk. 4 sideporte, 4 lastrum, 4 luger. Maskine og aptering agter.152 stk. TEUs.
Person-info-
Reg.by Esbjerg Reg.land Belgien Omdøbt fra BRAZILIAN REEFER (Bah.) ex BETTY B (Jap.) (Pan.) Omdøbt til BRAZILIAN REEFER (Cayman)
Rederi B-til Kochichen Kisen, Kagawa, som BETTY B (7JDM Reg.nr. 126.337). Overgået 1985 til Peach Reefer Panama uden næ. (3EUX3 Reg.nr. 16031-YJ). Solgt 1992-09-23 R. til Odin Shipping, Nassau, og næ. til BRAZILIAN REEFER (C6KR8). Rederi
før - efter
Solgt 1992-09-00 til Odin Shipping, Bermuda, og overført til DIS som BRAZILIAN REEFER, hjs. Esbjerg. Solgt 1994-09-02, skødedato og R., til Lauritzen Shipping Bahamas. Solgt 1995-12-20 R. til Beta Container ApS ved J. Lauritzen A/S, København. Overgået 1996-12-19 R. til Lauritzen Shipowners A/S, København, efter selskabfusion. Oph. 2017-09-28, grundsat 2017-10-06 i Alang.
ReferencerORG-N. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.607: Data. (DMA-Reg.) (Mir.)
Tidligste år
 
1984 Seneste år
 
2017