Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OVQA5 Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype KABEL
BRT 2794,61 NRT 1483,46 DW 4654 Klstr. -
BT 2961 NT 1234 / 888 IMO 9034779 Byg.nr. 0228
Byg.år 1992 Værft Ulstein-Hatlø Verft. Afløb 1992-05-22. Afleveret 1992-09-26. Bilbrev 1992-09-24. Reg.nr. D-3454. Byg.by Ulsteinvik Byg.land Norge
Dimension 80,50 x 18,85 x 6,40 meter (kend.) 76,20 x 18,80 x 7,60 meter (hovedd.) Maskine Diesel 7200 iHK Normo motor samt positioneringspropeller.
TeknikFart 16 knob. 1 dæk. Forstærket for sværgods på dæk. Bugserbåd. 33 tanke.
Person-info-
Reg.by Hasntholm Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til KARADENIZ POWERSHIP METIN BEY (Marshall)
Rederi B. til APM, København, skiftede flere gange selskabinden for koncernen. Rederi
før - efter
Omb. 1994 til kabelskib, fra 2001-12-05 til FORSYN. Solgt 2016-10-28 R. til Karpowershipyard Rauf Bey Company Limited, Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island Mujaro, Marshall Islands . Flagstat: Liberia, næ. til KARADENIZ POWERSHIP METIN BEY.
ReferencerORG-N. H&S registr.-
Bemærkninger(Flg.) 1995 BRT udgået. 1996 BT 3257, NT 977 og 4654 DWt. 2000 typeændret fra LST til KABEL. 2001 BT ændret fra 2961 til 3713. (Fred.) Omb. 1993, afl. 1994-02-00 fra FRA Værft som kabelskib. Chartret til Telecom Danmark for 12 mdr. (Flg.) 2002. Mål: 2961 BT og 888 NT.
Tidligste år
 
1992 Seneste år
 
2016>