ID-nummer | 1899 |
Skibsnavn | MÆRSK PUNCHER |
Kend.bogstav. | OXBZ5 |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | FORSYN |
BRT | - |
NRT | - |
DW | 3470 |
Klstr. | - |
BT | 2966 |
NT | 890 |
IMO | 9007166 |
Byg.nr. | 0106 / 003? |
Byg.år | 1992 |
Værft | Nordfjord Skips Industri A/S (skrog) byg.nr. 3?. Søviknes Verft (udrustn.) byg.nr. 106. Afleveret 1992-02-14. Bilbrev 1992-02-05. Reg.nr. D-33389. |
Byg.by | Søviknes |
Byg.land | Norge |
Dimension | Længde 70,56 m, Bredde 17,20 m, Dybde 8,50 m, Længde overalt 76,00 meter (hovedd.) |
Maskine | Diesel 15600 iHK fra 2 stk. 8-cyl. 4SA Wärtsilä motorer af type R32E. Og 2 stk. 6-cyl. 4SA side propeller. |
Teknik | Forsyningsskib, slæbebåd, vagtskib, forureningsbekæmpelsesskib, ankerhåndteringsskib, 198 t pæletræk, maskine agter. |
Person-info | - |
Reg.by | Åbenrå |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | KARADENIZ POWERSHIP FARUK BEY (udl.) |
Rederi | B. til APM, København, skiftede flere gange selskabinden for koncernen. |
Rederi før - efter | Solgt 2016-08-24 R. til Karpowershipyard Rauf Bey Company Limited, Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Marshall Islands . Flagstat: Liberia, og næ. til KARADENIZ POWERSHIP FARUK BEY. |
Referencer | ORG-N. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | 2000 typeændret fra LST til FORSYN. (Fred.) p.629 Me: Data. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1992 |
Seneste år | 2016> |