ID-nummer | 2062 |
Skibsnavn | MÆRSK FEEDER |
Kend.bogstav. | OVQH5 |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | FORSYN |
BRT | 2794,61 |
NRT | 1483,46 |
DW | 4654 |
Klstr. | - |
BT | 2961 |
NT | 1234 |
IMO | 9034793 |
Byg.nr. | 0230 |
Byg.år | 1993 |
Værft | Ulstein-Hatlø Verft. Afleveret 1993-03-01. Navngivet 1993-02-13. Bilbrev 1993-02-26. Reg.nr. D-33456. |
Byg.by | Ulsteinvik |
Byg.land | Norge |
Dimension | Længde 76,28 m, Bredde 18,80 m, Dybde 7,60 m, Længde overalt 82,40 meter (hovedd.) |
Maskine | Diesel 5300 kW fra 2 stk. 6-cyl. 4SA Normo, Bergen, motorer type BRM6. |
Teknik | Fart 16 knob. forsyningsskib, vagtskib, bugserbåd. last på agterdæk forstærket for sværgods, 1 dæk, 33 tanke. |
Person-info | - |
Reg.by | Ringkøbing |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | KARADENIZ POWERSHIP GOKTAY BEY (Marsh.I.) |
Rederi | B. til I/S ved APM., København, senere flere ejerskifter inden for koncernen. |
Rederi før - efter | Solgt 2016-10-28 R. til Karpowershipyard Rauf Bey Co., Trust Company Complex, Ajeltake Island Mujaro, Marshall Islands, og næ. til KARADENIZ POWERSHIP GOKTAY BEY. |
Referencer | ORG-N. |
H&S registr. | |
Bemærkninger | (Fred.) p.554 C: Data. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1993 |
Seneste år | 2016> |