ID-nummer | 2184 |
Skibsnavn | NARSSAK I |
Kend.bogstav. | OYUA |
Sam-kode | SAM-0401 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 80,81 |
NRT | 21,87 |
DW | 50 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | - |
Byg.nr. | 0187 |
Byg.år | 1954 |
Værft | Skibsbygmester Johannes Ring Andersen. Reg.nr. J-492, senere V-10. |
Byg.by | Svendborg |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 74,5 x 18,9 x 8,8 feet (kend.) 22,72 x 5,77 x 2,67 meter (kend.) |
Maskine | Sejlskib med hjælpemotor, diesel 180 iHK motor. |
Teknik | Mat. kravel af eg og bøg. 1 dæk. Vagerkutter til Grønland. Senere anvendt til privatsejlads . |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | NARSSAK |
Omdøbt til | - |
Rederi | Solgt 1994 til Partrederi i København, BR. Morten Banke, Andreas Bjømsgade 28, 1428 København K, og næ. 1994-02-08 R. til NARSSAK I. |
Rederi før - efter | Ejer 1998: Partrederi med BR. hos Sonny Pedersen, 3070 Snekkersten. Flere ændringer i ejerkredsen. Udslettet af DMA-Reg. 1999-02-19. |
Referencer | Årbog 1960-09. KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | Optræder i årbog 1960 p.134. (Fred.) p.50 N: Data. (Flg.) 1960 + 1994 + 1995. Fra 1993 typeændret fra INSP til LST. (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1994 |
Seneste år | 1999 |