ID-nummer | 2364 |
Skibsnavn | MELFI VENEZUELA |
Kend.bogstav. | OZJL2 |
Sam-kode | SAM-0454 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST / CONT |
BRT | - |
NRT | - |
DW | 8973 |
Klstr. | - |
BT | 6310 |
NT | 3108 |
IMO | 9103350 |
Byg.nr. | 0217 |
Byg.år | 1996 |
Værft | Aarhus Flydedok og Maskinbyggeri A/S. Afløb 1995-12-19. Afleveret 1996-03-29. Bilbrev 1996-03-11. Reg.nr. D-3606. |
Byg.by | Århus |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 93,10 x 20,20 x 11,00 meter (Fred.) Lgd.o.a. 100,80 meter. |
Maskine | Diesel, 8150 iHK Krupp-MaK 8-cyl. 4SA 8M552C motor. |
Teknik | Fart 11 knob. 1 dæk, 1 lastrum, 1 luge, containerskib 218 TEUs i last, 434 TEUs på dæk. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | ARKTIS MAYFLOWER |
Omdøbt til | - |
Rederi | Solgt 1996-08-00 til Ship Invest I A/S, Højbjerg. |
Rederi før - efter | Solgt 2001 til Mistral Shipping, Douglas, Isle of Man, og næ. til CEC MAYFLOWER. Fik efterfølgende indtil 2017 navnene PAPUAN GULF, CARIBBEAN CARRIER, CLIPPER MAYFLOWER, HARRISON M., MEDKON GEMLIK. |
Referencer | KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (Flg.) (Fred.) p.432. (Mir.) |
Tidligste år | 2001 |
Seneste år | 2013 |