Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZJL2 Sam-kode SAM-0454 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST / CONT
BRT - NRT - DW 8973 Klstr. -
BT 6310 NT 3108 IMO 9103350 Byg.nr. 0217
Byg.år 1996 Værft Aarhus Flydedok og Maskinbyggeri A/S. Afløb 1995-12-19. Afleveret 1996-03-29. Bilbrev 1996-03-11. Reg.nr. D-3606. Byg.by Århus Byg.land Danmark
Dimension 93,10 x 20,20 x 11,00 meter (Fred.) Lgd.o.a. 100,80 meter. Maskine Diesel, 8150 iHK Krupp-MaK 8-cyl. 4SA 8M552C motor.
TeknikFart 11 knob. 1 dæk, 1 lastrum, 1 luge, containerskib 218 TEUs i last, 434 TEUs på dæk.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra ARKTIS MAYFLOWER Omdøbt til -
Rederi Solgt 1996-08-00 til Ship Invest I A/S, Højbjerg. Rederi
før - efter
Solgt 2001 til Mistral Shipping, Douglas, Isle of Man, og næ. til CEC MAYFLOWER. Fik efterfølgende indtil 2017 navnene PAPUAN GULF, CARIBBEAN CARRIER, CLIPPER MAYFLOWER, HARRISON M., MEDKON GEMLIK.
ReferencerKOP-1. H&S registr.-
Bemærkninger(Flg.) (Fred.) p.432. (Mir.)
Tidligste år
 
2001 Seneste år
 
2013

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1998 - 2001 ARKTIS MAYFLOWER OZJL2 B. til Elite Shipping A/S, København. Ved aflevering næ. til MELFI VENEZUELA.
2001 - 2013 OZJL2 Solgt 1996-08-00 til Ship Invest I A/S, Højbjerg.