ID-nummer | 3034 |
Skibsnavn | THOMAS MÆRSK |
Kend.bogstav. | OUVB2 |
Sam-kode | SAM-0525 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | CONT |
BRT | - |
NRT | - |
DW | - |
Klstr. | - |
BT | 18859 |
NT | 8468 |
IMO | 9064267 |
Byg.nr. | 1025 |
Byg.år | 1994 |
Værft | Tsuneishi Shipbuilding Co. Afløb 1993-08-25. Afleveret 1994-01-00. Reg.nr. D-4009. |
Byg.by | Hiroshima |
Byg.land | Japan |
Dimension | Længde 167,97 m, Bredde 27,80 m, Dybde 15,23 m, Længde overalt 176,40 meter (hovedd.) |
Maskine | Dieselmotor på 11418 kW. |
Teknik | Fart 18,5 knob. Containerskib. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | MAERSK TENNESSEE (USA) |
Omdøbt til | - |
Rederi | Tidligere optaget som OXVZ4, THOMAS MAERSK. Indfl. 2002-11-22 R. til DIS med reder Compass Transport Corporation, Monrovia, Liberia. Solgt 2004-05-17 R. til A.P. Møller-Mærsk A/S = APM, København, og næ. til THOMAS MÆRSK. |
Rederi før - efter | Solgt 2018-07-06 R. til Maersk Shipping Hong Kong Ltd., Kowloon Bay, Hong Kong. Flagstat: Hongkong. |
Referencer | KOP-1. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | (DMA-Reg.) (Mir.) (JM) Skibet er indflaget to gange til DIS som ID=2214 og ID=3034. |
Tidligste år | 2002 |
Seneste år | 2018> |