Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWNB Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype TK
BRT 12184 NRT 7414 DW 18645 Klstr. -
BT - NT - IMO 5075892 Byg.nr. 0548
Byg.år 1950 Værft Mitsui Zosen Kabushiki Kaisha. Afløb 1950-04-14. Afleveret 1950-10-05. Bilbrev 1950-06-20. Reg.nr. D-189. Byg.by Tamano Byg.land Japan
Dimension 530 x 70-2 x 39-3 fod. 557,6 x 70,2 x 37,2 feet (kend.) Maskine Diesel 10300 iHK 9-cyl. 2SA B&W type 1/974-VTF-160 motor.
TeknikFart 15,5 knob. 1 dæk. 24 tanke. Maskinen agter. Udfaldende stævn, hækbygget med krydserhæk. 2 master.
Person-infoKaptajn O.G. Knudsen, maskinchef P. Møller, 1950.
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til CLELIA CAMPANELLA (It.)
Rederi B. til APM, København. Rederi
før - efter
Solgt 1961-06-10 R. til Tito Campanella Nav., Genua, og næ. CLELIA CAMPANELLA. Oph. 1972-02-00 i La Spezia, Italien.
ReferencerORG-N. SR-bilag 1951:0043. REG-03-0910. H&S registr.-
BemærkningerAfleveringsmeddelelse. (Fred.) p.86: Grundstødt 1955-01-17 Tyskland Vestkyst.. Rep. i Hamburg. (Mir.) (REG-03-0910) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1950 Seneste år
 
1972
Reference : Prøvetur med M/T GERD MÆRSK
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet GERD MÆRSK.