ID-nummer | 3188 |
Skibsnavn | GERD MÆRSK (I) |
Kend.bogstav. | OWNB |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | TK |
BRT | 12184 |
NRT | 7414 |
DW | 18645 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 5075892 |
Byg.nr. | 0548 |
Byg.år | 1950 |
Værft | Mitsui Zosen Kabushiki Kaisha. Afløb 1950-04-14. Afleveret 1950-10-05. Bilbrev 1950-06-20. Reg.nr. D-189. |
Byg.by | Tamano |
Byg.land | Japan |
Dimension | 530 x 70-2 x 39-3 fod. 557,6 x 70,2 x 37,2 feet (kend.) |
Maskine | Diesel 10300 iHK 9-cyl. 2SA B&W type 1/974-VTF-160 motor. |
Teknik | Fart 15,5 knob. 1 dæk. 24 tanke. Maskinen agter. Udfaldende stævn, hækbygget med krydserhæk. 2 master. |
Person-info | Kaptajn O.G. Knudsen, maskinchef P. Møller, 1950. |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | CLELIA CAMPANELLA (It.) |
Rederi | B. til APM, København. |
Rederi før - efter | Solgt 1961-06-10 R. til Tito Campanella Nav., Genua, og næ. CLELIA CAMPANELLA. Oph. 1972-02-00 i La Spezia, Italien. |
Referencer | ORG-N. SR-bilag 1951:0043. REG-03-0910. |
H&S registr. | - |
Bemærkninger | Afleveringsmeddelelse. (Fred.) p.86: Grundstødt 1955-01-17 Tyskland Vestkyst.. Rep. i Hamburg. (Mir.) (REG-03-0910) Yderligere data om ejerforhold. |
Tidligste år | 1950 |
Seneste år | 1972 |