Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZTT Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 11639,17 / 11425,28 / 8239 NRT 7365,11 / 6526,25 / 4483 DW 15865 / 15615 / 13105 Klstr. -
BT - NT - IMO 6704842 Byg.nr. 0920
Byg.år 1966 Værft A.G. Weser, Werk Seebeck. Afløb 1966-09-10. Afleveret 1966-12-29. Reg.nr. D-1342. Bilbrev 1966-12-16. Byg.by Bremerhaven Byg.land Tyskland
Dimension 480,1 x 71,0 x 40,8 feet (LR) Lgd.o.a. 510,3 feet. Maskine Diesel 10500 iHK B&W / Krupp 7-cyl. 2SA type 774-VT2BF-160 motor.
TeknikFart 16,75 - 17,5 knob. 2 dæk, åben / lukket shelterdæk type, 6 lastrum, 6 luger. Isklasse 3. 4 pax. Styrke til sværgods. Maskine agter.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til STAR PROCYON (Pa.)
Rederi B. til fabrikant Peter F.S. Heering / Cherry Heering Line, København. Rederi
før - efter
Solgt 1969-01-15 R. til Compania de la Paloma SA m.fl., Panama, og næ. STAR PROCYON. Solgt 1974 til Hipocampo SA, Panama, og næ. til ELENA. Solgt 1979 til Pluto Ltd., Cardiff, og næ. til SAMIA (GYOA). Solgt 1981 til Transportacion Maritima Mexicana, og næ. til JALAPA. Oph. 1986-10-06 i Kaohsiung hos An Hsiung Iron & Steel Co.
ReferencerÅrbog 1968-07. Årbog 2000-04. REG-03-1048. H&S registr.-
BemærkningerOptræder i årbog 1968 p.126. (BOG) Årbog 2000 p.71. Detaljer. (Fred.) p.310. (Mir.) (REG-03-1048) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1966 Seneste år
 
1986