Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OYWO Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 5431 NRT 3018 DW 9100 / 8900 Klstr. -
BT - NT - IMO 5050622 Byg.nr. 0318
Byg.år 1954 Værft Helsingør Skibsværft & Maskinbyggeri A/S. Afløb 1954-05-25. Afleveret 1954-08-30. Bilbrev 1954-07-08. Byg.by Helsingør Byg.land Danmark
Dimension 450-2 x 58-6 x 25-1 fod. 423,2 x 58,6 x 24,4 feet (kend.) Maskine Diesel 6000 iHK, 8-cyl. 2SA B&W motor, værftets type.
TeknikFart 15 knob. 2 dæk, åben shelterdæk type. 12 pax. Udfaldende stævn, hækbygget med krydseræk.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til TANA HAIQ (Etiop.)
Rederi B. til DFDS, København. Rederi
før - efter
Solgt 1968-12-05 R. til Ethiopian Shipping Lines, Addis Abbeba, og næ. til TANA HAIQ. Solgt 1973 og næ. til RAFAEL M. Solgt 1980 og næ. til PROGRESS: Oph. 1982-01-19 i Kaohsiung, arbejdet begyndte 1982-02-01 hos Kuo Dar Steel & Iron Enterprise Co.
ReferencerORG-N. SR-bilag 1955:0568. SR-bilag 1955:0569. REG-01-0369. H&S registr.H&S 1996:3318. SR-foto.
Bemærkninger(SR-bilag 1955:0568) Søsætningsmeddelelse. (SR-bilag 1955:0569) Afleveringsmeddelelse. (H&S 1996:3318) Skibspecifikationsbog for skrog og maskine. (Fred.) (Mir.) (REG-01-0369) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1954 Seneste år
 
1982
Reference : Søsætningsmeddelelse
Reference : Afleveringsmeddelelse
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet BRASILIEN.