Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OUTR Sam-kode KSB-10416 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 954 NRT 365 DW 1230 Klstr. -
BT - NT - IMO - Byg.nr. 0102
Byg.år 1957 Værft Aarhus Flydedok & Maskinkompagni A/S. Byg.by Århus Byg.land Danmark
Dimension 218,5 x36,0 x 11,9 feet (kend.) Maskine Diesel 1000 / 1290 iHK B&W
TeknikMål og tonnagen efter forlængelse i 1964 er: 1053,9 BRT, 432,54 NRT, 1460 / 1483 DW, 238,5 x 36,0 x 11,9 feet (kend.)
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til NTAMA
Rederi B. til rederiet Hans Svenningsen, København. Rederi
før - efter
Solgt 1975-05-15 R. til Ntama Navigation Co. Ltd., Limassol, Cypern og næ. NTAMA.
ReferencerSR-bilag 1965:0620. KSB-21-0230. AAR R-01. BYG K-08. BYG K-10. H&S registr.H&S 1996:1242. H&S 1996:1297. H&S 1996:1361.
Bemærkninger(SR-bilag 1965:0620) Meddelelse om forlængelse på B&W i 1964. (KSB-21-0230) generalplan og kapacitetsplan efter forlængelse på B&W i 1964 og ombygning i sept. 1965. (H&S 1996:1297 = AAR R-01) Tegninger fra KEH vedr. ombygning med kapacitetsplan fra Helsingør Værft m.fl. (H&S 1996:1361 = BYG K-08) Fotos af lugepontoner, base, skalkning og spilforbindelser. (H&S 1996:1361 = BYG K-10) Specifikationsbog for last-dieselmotorskib, skibet, maskinen og el-specifikation. (Fred.)
Tidligste år
 
1957 Seneste år
 
1975
Reference : B&W forlænget skib på kun otte arbejdsdage.
Reference : Kapacitetsplan og kapacitetsplan for skibet:

Der blev ikke fundet andre skibe med samkode = KSB-10416