Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXFB2 Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 30694,39 NRT 17933,04 DW 31600 Klstr. -
BT 43325 NT 18638 IMO 7825411 Byg.nr. 0085
Byg.år 1981 Værft Odense Staalskibsværft A/S, Lindø. Afløb 1981-01-12. Afleveret 1981-03-20. Bilbrev 1981-02-23. Reg.nr. D-2696. Byg.by Munkebo Byg.land Danmark
Dimension 212,48 x 32,26 x 12,221 m (BB) og 202,01 x 32,21 x 19,82 feet (kend.) Maskine Diesel 40920 iHK 12-cyl. 2SA B&W motor.
TeknikFart 23 knob, 2 dæk, 11 celle-lastrum, 10 luger, 964 TEUs i lastrum og 1088 TEUs på dæk. heraf 88 kølecontainere. Tanke for flydende ladning i Hld. 6.
Person-info-
Reg.by Lundeborg Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til -
Rederi B. til I/S med D/S Svendborg A/S og D/S af 1912 A/S = APM, København. Navngivet 1981-03-10. Rederi
før - efter
Omb. 1984 og forlænget. Solgt 1997 og næ. til MAERSK TOKYO. Solgt 2007 og næ. til MSC KYOTO. Oph. 2014-07-14 i Alang.
Referencer- H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.227 Hjs. er i (DMA-Reg.) Lundeborg. (Mir.) Forlænget 1984 til Lgd.o.a. 269,8 m. Lgd.pp. 261,3 m. BT 43325 og DWt 53540.
Tidligste år
 
1981 Seneste år
 
2014