ID-nummer | 678 |
Skibsnavn | MORELIA (II) |
Kend.bogstav. | OVPH |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST / BULK |
BRT | 35904,25 |
NRT | 26723,84 |
DW | 59750 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 7411478 |
Byg.nr. | 0870 |
Byg.år | 1976 |
Værft | B&W. Afløb 1976-08-06. Afleveret 1976-10-08. Reg.nr. D-2315. |
Byg.by | København |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 213,01 x 32,25 x 18,01 meter (LR) Lbb. 224,59 meter |
Maskine | Diesel, 20300 iHK7-cyl. 2SA B&W motor type 7K80GF. |
Teknik | Fart 15,75 knob, 1 dæk, maskine agter, 7 lastrum, 7 luger, intet lossegrej, lav mast, maskine og aptering agter.. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | BULKCAPRI (Ital.) |
Rederi | B. til EAC, København. |
Rederi før - efter | Solgt 1986 til Bulkitalia Spa. og næ. til BULKCAPRI. Solgt 1988 til Guangzhou Maritime Transport Co., Kina, og næ. til DA LUO SHAN. Ny kinesisk ejer fra 1999. Udslettet af reg. 2012-06-13 - tvivlsom eksistens. |
Referencer | B&W K-142. EAC K-118. ORG-N. |
H&S registr. | H&S 1996:2866. H&S 1996:5213. |
Bemærkninger | (H&S 1996:2866 = B&W K-142) Specifikationer for bygning af skrog og maskine. (H&S 1996:5213 = EAC K-118) Tegninger oprindeligt i ØK's arkiv. (Fred.) p.407. (Mir.) |
Tidligste år | 1976 |
Seneste år | 2012 |