Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. - Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 1168 / 1167,60 NRT - DW 1439 / 1448 Klstr. -
BT - NT - IMO 5201180 Byg.nr. 0318 / 0031
Byg.år 1925 Værft Svendborg Skibsværft A/S byggede skroget som nr. 0031. B&W udrustede skibet som nr. 0318. Afleveret 1925-08-29. Byg.by Svendborg / København Byg.land Danmark
Dimension lgd.pp. 215-0 x Br.m. 34-0 x Dyb. 15-6 fod (værft) Maskine Diesel B&W motor.
TeknikFart 10 knob. Mat. stål, quarterdæktype.
Person-info-
Reg.by Sydney Reg.land Australien Omdøbt fra - Omdøbt til LA TRINIDAD (Pa.)
Rederi B. til Adelaide Steamship Co., Sydney, Australien. Rederi
før - efter
Solgt 1961 til San Raimundo Co., Panama, og næ. til LA TRINIDAD. Solgt 1963 til Tiam Long Ham Shipping, Panama, uden næ. Og flere ejere i Pa. Solgt 1964 til Tasanee Navigation Co., Panama, og næ. til TASANEE. Solgt 1972 til Ngoh Heng Hang, Panama, og næ. til ANDES. Solgt 1973 til Veng-An Shipping Co., Panama, uden næ. Næ. 1975 til VENG-AN. Oph. 1976-11-21 i Singapore.
ReferencerB&W K-061. SVB R-01. H&S registr.H&S 1996:2314. 1996:2318
Bemærkninger(H&S 1996:2314. 1996:2318) Specifikationer for skrog og maskine. Optræder i begge værfters byggelister, men uden forklaring. (SVB R-01) snit og plan tegning. (Mir.)
Tidligste år
 
1925 Seneste år
 
1925