Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXKG Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype RORO
BRT 9866 / 4974 NRT 6920 / 3117 DW 12760 / 7875 - 8000 Klstr. -
BT - NT - IMO 7707956 Byg.nr. 0878
Byg.år 1978 Værft B&W. Afløb 1978-02-24. Afleveret 1978-06-30. Bilbrev 1978-06-13. Reg.nr. D-2672. Byg.by København Byg.land Danmark
Dimension 122,31 x 20,52 x 12,22 meter (LR) Loa.BB. 133,31 meter Maskine Diesel, 6362 / 5760 iHK Alpha-Diesel fra 2 stk. 12-cyl. 4SA motorer.
TeknikFart 15 - 16,5 knob. Roro type, 2 dæk, agterrampe, 4 mellemdæk maskine og aptering agter, 4 lastrum, 3 luger., 212 - 168 TEUs.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til -
Rederi B. til K/S Multi Ship II. Drift forestås af DFDS i charter til Saudi National Lines. Rederi
før - efter
Næ. 1981 KOOLINDA. Næ. 1990 til ALDEBARAN. Næ. 1990 til HAMLET SAUDIA. Næ. 1991 til SANTA BARBARA III. Næ. 1993 til HAMLET SAUDIA. Næ. 1996 til NIRINT PROGRESS. Oph. 2003-04-29 i Chittagong.
ReferencerRTF-arkivalier. B&W K-150. REG-03-0996. H&S registr.H&S 1996:2878
BemærkningerType Multiflex. (H&S 1996:2878) Kornladningsforhold og tegning for bygning. (Fred.) p.90. (Mir.) For rederier se bl.a. Mir. (REG-03-0996) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1978 Seneste år
 
2003
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet HAMLET SAUDI.