ID-nummer | 8080 |
Skibsnavn | CAP VILLANO |
Kend.bogstav. | OWNF |
Sam-kode | SAM-0536 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 84 |
NRT | 18 |
DW | 5 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | - |
Byg.nr. | 0169 |
Byg.år | 1939 |
Værft | Orlogsværftet. Afløb 1939-03-18. |
Byg.by | København |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 71,8 x 18,7 x 9,9 feet (kend.) 21,88 x 5,71 x 3,01 meter (kend.) |
Maskine | Diesel 175 iHK Alpha-Diesel motor. |
Teknik | Fart 9,5 knob. Mat. stål, 1 dæk. |
Person-info | - |
Reg.by | Svendborg |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | OSRIC II |
Omdøbt til | DYNEKILEN |
Rederi | Indfl. 1973-09-11 R. til Partrederi i Svendborg og næ. til CAP VILLANO. |
Rederi før - efter | Solgt 1974-12-19 R. til Scan-Dynamics A/S, København, hjs. Svendborg. Næ. 1975-04-18 R. til DYNEKILEN. |
Referencer | AND R-02. KOP-2. |
H&S registr. | H&S 1996:1305. |
Bemærkninger | (H&S 1996:1305) Snit og to dæksplaner. (Fred.) p.543. |
Tidligste år | 1973 |
Seneste år | 1975 |