Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OYFI2 Sam-kode SAM-0989 Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST / RORO
BRT 4061,09 NRT 1665,22 DW 3500 / 3590 Klstr.
BT - NT - IMO 6920159 Byg.nr. 0388
Byg.år 1969 Værft Helsingør Skibsværft & Maskinbyggeri A/S. Afløb 1969-05-14. Afleveret 1969-08-26. Reg.nr. D-1638. Byg.by Helsingør Byg.land Danmark
Dimension 127,59 x 19,02 x 9,99 meter. Maskine Diesel 8800 iHK B&W motorer 2 stk. type 8-cyl. 4SA 8S45HU til to skruer.
TeknikFart 17 knob. 2 dæk, hækport. Kapacitet 215 stk. 20 fods trailere. 10 pax. Stabilisatorer. Maskinrum i agterskibet.
Person-info-
Reg.by Esbjerg Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til PATRA / PATRAS (Cyp.)
Rederi Indfl. 1981-08-01 fra UK til DFDS, København. Rederi
før - efter
Solgt 1992-10-20 R. til Wallbank Shipping Company Limited, Nicosia, Cypern, og næ. til PATRA, fra 1992 næ. til ANNA V. Solgt 1997 til Priority Singapore Ltd., og næ. til JUPITER. Solgt 1999 til Perco, Singapore, uden næ. Fra 2005 næ. til PIT. Ophugget 2005-03-17 ankomst Alang Beach, grundsat 2005-03-18.
ReferencerÅrbog 1982-06. H&S registr.SR-foto.
Bemærkninger(Fred.) (Mir.) (JM) (DFDS-bøger) (BOG) Årbog 1982 p.144.
Tidligste år
 
1981 Seneste år
 
1992

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1969 - 1979 SURREY OVTY B. til DFDS, København.
1981 - 1992 OYFI2 Indfl. 1981-08-01 fra UK til DFDS, København.