Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZLH Sam-kode SAM-0649 Rig-Maskine Motorskib Brugstype TK
BRT 426 NRT 229 DW 550 Klstr. -
BT 428 NT - IMO 5043241 Byg.nr. 0463
Byg.år 1961 Værft Westermoen Båtbyggeri & Mekanisk Verksted. Afløb 1961-06-17. Afleveret 1961-08-31. Bilbrev 1961-08-10. Byg.by Vestermoen Byg.land Norge
Dimension 151,5 x 28,0 x 9,5 feet (kend.) Maskine Diesel 420 iHK Alpha-Diesel motor.
TeknikFart 10,5 knob. Bygget til transport af sukkersaft i bulk. 1 dæk.
Person-info-
Reg.by Assens Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til CONSKOV
Rederi B. til De danske Sukkerfabrikker A/S, København. Rederi
før - efter
Solgt 1971-05-14 R. til partrederi i København, og næ. til CONSKOV.
ReferencerREG-01-0304. ORG-0. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) Bygget til transport af sukkermasse i bulk. Kæntret under prøvetur og rep. på værftet. Endelig aflevering 1961-12-20. Kollision 1962-02-00 i Odense Kanal, rep. på Svendborg Skibsværft. (REG-01-0304) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1961 Seneste år
 
1971
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet BETA.

Historik for skibets omdøbning

År Skibsnavn Kendings-
bogstaver
Rederi
1961 - 1971 OZLH B. til De danske Sukkerfabrikker A/S, København.
1971 - 1974 CONSKOV OZLH Solgt 1971-05-14 R. til partrederi i København, ved bl.a. Ernst Linneballe, Rungsted, og næ. til CONSKOV.
1974 - 1975 RANDI STEVNS OZLH Solgt 1974-08-05 R. til partrederi i Svendborg, BR. Niels Højlund Hansen, Svendborg, og næ. til RANDI STEVNS.
1975 - 1995 CAP VILLANO OZLH Solgt 1975-01-28 R. til partrederi på Thurø, Svendborg, BR. skibsfører Knud Manø Rasmussen, Thurø, og næ. til CAP VILLANO.