Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OZME Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 10094 / 7637,86 NRT 6396 / 4440,70 DW 12440 / 11350 Klstr. -
BT - NT - IMO 5027027 Byg.nr. 0160
Byg.år 1961 Værft Nakskov Skibsværft A/S. Afløb 1961-05-26. Afleveret 1961-10-26. Bilbrev 1961-09-27. Reg.nr. D-677. Byg.by Nakskov Byg.land Danmark
Dimension 496,2 x 67,8 x 37,0 feet (kend.) Maskine Diesel 12000 iHK B&W 8-cyl. 2SA 874-VT2BF-160 type motor.
TeknikFart 17,5 knob. 3 dæk, åben / lukket shelterdæk type, 5 lastrum, 5 luger, maskine og aptering agter. 4 pax. Køleanlæg.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til MAN FUNG (Pa.)
Rederi B. til EAC, København. Rederi
før - efter
Solgt 1978-06-00 til Ebury Shipping Ltd. Monrovia, og næ. til MAN FUNG, Panama. Solgt 1980 og næ. til ASPASIA M. Oph. 1984-11-12 i Dalian.
ReferencerEAC K-018. FEN-06-0892. REG-01-0225. ORG-N. H&S registr.H&S 1996:5127.
Bemærkninger(H&S 1996:5127) Tegninger for konstruktion fra tidligere ØK-arkiv. (Fred.) p.547: 1965 og 1972 foreligger andre målinger med lidt afvigende BRT og NRT. (FEN-06-0892) Artikler om skibets afløb og aflevering. (REG-01-0225) Yderligere registreringsdata om ejerforhold.
Tidligste år
 
1961 Seneste år
 
1984
Reference : Artikler og skibet ASMARAs afløb og færdiggørelse 1961.
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet ASMARA