Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OWGG Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 8687 NRT 5204 DW 10300 Klstr. -
BT - NT - IMO 5055933 Byg.nr. 0145
Byg.år 1957 Værft Nakskov Skibsværft A/S. Afløb 1956-12-19. Afleveret 1957-03-29.. Bilbrev 1957-03-05. Reg.nr. D-500. Byg.by Nakskov Byg.land Danmark
Dimension 471,6 x 63,8 x 35,2 feet (kend.) Maskine Diesel 11100 iHK B&W 8-cyl. 2SA 874-VTBF-160 motor.
TeknikFart 17,5 knob. 2 dæk, køleanlæg, 12 pax. Maskine agter, bro midtskibs.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til LUMOSO (Indon.)
Rederi B. til EAC, København. Rederi
før - efter
Solgt 1976-05-00 til Perusahaan Pelayaran Samudera, Jakarta, og næ. til LUMOSO. Oph. 1979-10-15 i Kaohsiung hos Kao Feng Iron & Steel Co.
ReferencerEAC K-28. FEN-06-0797. FEN-06-0898. RE-01-0402. ORG-N. H&S registr.H&S 1996:5147. SR-foto.
Bemærkninger(H&S 1996:5147) Tegninger og datablade fra tidligere ØK's arkiv. (Fred.) p.741: Omb. 1968 til åben / lukket shelterdækker, nye mål: 8527,72 / 6492,76 BRT, 4969,45 / 3536,60 NRT, 9210 DWt. (Mir.) (FEN-06-0898) Oplysninger om afløb og prøvetur. (REG-01-0402) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1957 Seneste år
 
1979
Reference : Foto af BUSUANGA
Reference : Artikler om nyudviklet forpude til brug ved stabelafløbning med BUSUANGA. Samt oplysninger fra prøvetur.
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet BUSUANGA.