Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXKV Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype BULK
BRT 16281,78 NRT 11151,51 DW 26115 Klstr. -
BT - NT - IMO 7342433 Byg.nr. 0213
Byg.år 1975 Værft Govan Shipbuilders Ltd. Afløb 1975-06-24. Afleveret 1975-09-12. Bilbrev 1975-09-05. Byg.by Glasgow Byg.land Skotland
Dimension 163,38 x 25,46 x 14,03 meter (LR) Lgd.bb. 175,11 m. Maskine Diesel 11600 iHK 6-cyl. 2SA B&W motor, Harland & Wolff type 6K74EF.
TeknikFart 15 knob. 1 dæk. For bulkladninger eller tømmerladninger. 5 lastrum, 5 luger, maskine og aptering agter.
Person-info-
Reg.by København Reg.land Danmark Omdøbt fra - Omdøbt til ELPIDOFORS (Gr.)
Rederi B. til EAC, København. Rederi
før - efter
Solgt 1981-06-00 til Sky Sentinel Holdings Corp. Monrovia, og næ. til ELPIDOFORS af Piræus. Solgt 1988 Safewinds Marine, Limassol, og næ. til TOXON II. Solgt 1990 til Guanzhou Maritime Transport Co., Kina, og næ. til YUN FENG LING. Solgt 1997 til Wintec Shipping Corp., Panama, og næ. til WINTEC. Oph. 2002-06-24 i Kina.
ReferencerEAC K-28. REG-02-0408. H&S registr.H&S 1996:5148.
Bemærkninger(H&S 1996:5148) fotos af tilstand 1981 fra tidligere ØK's arkiv. (Fred.) p.28. (Mir.) (REG-02-0408) Yderligere data om ejerforhold.
Tidligste år
 
1975 Seneste år
 
1981
Reference : Kopi af skibsregisterbladet for skibet CAMARA.