ID-nummer | 9420 |
Skibsnavn | CAMARA |
Kend.bogstav. | OXKV |
Sam-kode | - |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | BULK |
BRT | 16281,78 |
NRT | 11151,51 |
DW | 26115 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 7342433 |
Byg.nr. | 0213 |
Byg.år | 1975 |
Værft | Govan Shipbuilders Ltd. Afløb 1975-06-24. Afleveret 1975-09-12. Bilbrev 1975-09-05. |
Byg.by | Glasgow |
Byg.land | Skotland |
Dimension | 163,38 x 25,46 x 14,03 meter (LR) Lgd.bb. 175,11 m. |
Maskine | Diesel 11600 iHK 6-cyl. 2SA B&W motor, Harland & Wolff type 6K74EF. |
Teknik | Fart 15 knob. 1 dæk. For bulkladninger eller tømmerladninger. 5 lastrum, 5 luger, maskine og aptering agter. |
Person-info | - |
Reg.by | København |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | - |
Omdøbt til | ELPIDOFORS (Gr.) |
Rederi | B. til EAC, København. |
Rederi før - efter | Solgt 1981-06-00 til Sky Sentinel Holdings Corp. Monrovia, og næ. til ELPIDOFORS af Piræus. Solgt 1988 Safewinds Marine, Limassol, og næ. til TOXON II. Solgt 1990 til Guanzhou Maritime Transport Co., Kina, og næ. til YUN FENG LING. Solgt 1997 til Wintec Shipping Corp., Panama, og næ. til WINTEC. Oph. 2002-06-24 i Kina. |
Referencer | EAC K-28. REG-02-0408. ORG-N. |
H&S registr. | H&S 1996:5148. |
Bemærkninger | (H&S 1996:5148) fotos af tilstand 1981 fra tidligere ØK's arkiv. (Fred.) p.28. (Mir.) (REG-02-0408) Yderligere data om ejerforhold. |
Tidligste år | 1975 |
Seneste år | 1981 |