ID-nummer | 947 |
Skibsnavn | SØREN TH |
Kend.bogstav. | OXUQ2 |
Sam-kode | SAM-1575 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 499,16 |
NRT | 342 / 341,67 |
DW | 1385 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 7118117 |
Byg.nr. | 0136 |
Byg.år | 1971 |
Værft | Svendborg Skibsværft A/S. Afløb 1971-05-12. Afleveretr 1971-09-03. Reg.nr. D-1880. |
Byg.by | Svendborg |
Byg.land | Danmark |
Dimension | 71,80 m x 12,91 m x 4,67 meter (hovedd.) |
Maskine | Diesel 1200 iHK 6-cyl. 4SA MAK motor type 6 Mu 541 AK. |
Teknik | Fart 12 knob, 2 dæk. 2 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. 20 stk. TEUs. |
Person-info | - |
Reg.by | Svendborg |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | SIGRID S |
Omdøbt til | EEMSMOND (St. Vinc.) |
Rederi | Solgt 1985-07-31 R. til partrederi i Svendborg med BR. hos Gunnar Bjerregård Thuesen, Fåborg, og næ. til SØREN TH. Fra 1989-12-06 R BR. hos Svendborg Enterprise A/S, Svendborg. |
Rederi før - efter | Solgt 1993-10-04 R. til Eemsdelta Shipping Company N.V. of Willemstad Curacao, Nederlands Antilles, og næ. til EEMSMOND (PJRA), Ned. Antiller. Solgt 1995 til Tyler & Assoc., og næ.til ANDREAS M, Kingstown. Solgt 1996 til Beam Shipping & Trading, Belize, og næ. til LAMIAA. Næ. 1999 til LAMIAA 1. Solgt 2002 til Majed Shipping, Phnom Peng, og næ. til MAWADA. Solgt 2009 og næ. til LAYLA S. Solgt 2010 til Bolivia uden næ. Solgt 2011 til Zanzibar og næ. til RETAJ. Oph. 2011-11-09 i Aliaga. |
Referencer | REF-14-1320. KSB-20-0200. KEH R-001. KOP-1. |
H&S registr. | H&S 1996:1242. 1996:1260 |
Bemærkninger | (REF-14-1320) Søsætningsoplysninger. (Fred.) p.892 Sk + p.412 Sa. (Mir.) (DMA-Reg.) (JM) Tidligere var denne post refererende til KSB-10385. (KSB-20-0200) generalarrangement, skibsspecifikationer og maskinspecifikationer fra værftet, nogle certifikater i kopi og foto. (H&S 1996:1260) Generalarrangement fra KEH Tegnestue. |
Tidligste år | 1985 |
Seneste år | 2011 |