ID-nummer | 950 |
Skibsnavn | TALADI |
Kend.bogstav. | OVTU2 |
Sam-kode | KSB-10405 |
Rig-Maskine | Motorskib |
Brugstype | LST |
BRT | 285 / 537 |
NRT | 127,58 / 369 |
DW | 480 / 702 |
Klstr. | - |
BT | - |
NT | - |
IMO | 5018844 |
Byg.nr. | 0538 |
Byg.år | 1950 |
Værft | Werft Nobiskrug GmbH. Afløb 1950-09-23. Afleveret 1950-11-00. Reg.nr. D-1718. |
Byg.by | Rendsburg |
Byg.land | Tyskland |
Dimension | 162,4 x 26,5 x 7,4 feet (kend.) |
Maskine | Diesel 1978 ny motor inst. på 400 iHK. |
Teknik | Fart 9 knob, 2 dæk, åben - lukket shelterdæk type. 1 lastrum, 2 luger, maskine og aptering agter. |
Person-info | - |
Reg.by | Vordingborg |
Reg.land | Danmark |
Omdøbt fra | RIKKE GRENIUS |
Omdøbt til | - |
Rederi | Solgt 1982-12-00 skibsfører Steve Høgh Andersen, Strandby og næ. til TALADI. |
Rederi før - efter | Solgt 1993 og næ. til SKALA. Solgt 1993 til Nour Travel for Maritime, Belize, og næ. til NOURBERG MOFARRIJ. Næ. 1994 til NOURBERG. Solgt 2006 til Adel Deriss, Freetown, og næ. til SINAH. |
Referencer | KSB-21-0219. KOP-4. |
H&S registr. | H&S 1996:1242. |
Bemærkninger | (H&S 1996:1242 = KSB-21-0219) Kapacitetsplan, apteringstegning i stor målestok, foto, flere miniplaner under navnet TALADI. (Fred.) p.13. (Mir.) (DMA-Reg.) |
Tidligste år | 1983 |
Seneste år | 2006> |