Detaljerede oplysninger om skibet:

            

Søge ord :  
ID-nummer Skibsnavn
Kend.bogstav. OXAU Sam-kode - Rig-Maskine Motorskib Brugstype LST
BRT 499,07 / 1950 NRT 188,63 / 450 DW 1440 / 1202 Klstr. -
BT - NT - IMO 7103588 Byg.nr. 0177
Byg.år 1971 Værft Ankerløkken Verft Glommen A/S. Afløb 1970-12-10. Afleveret 1971-04-24. Reg.nr. D-3004. Byg.by Fredriksstad Byg.land Norge
Dimension 105,34 x 15,04 x 3,791 m og 96,04 x 14,99 x 5,80 meter (Fred.) Maskine Diesel 3910 iHK fra 2 stk. 12 cyl. 4SA Nohab motorer til 2 skruer.
TeknikFart 17 knob. 2 dæk, trailertype, maskine agter skorstene i siderne, porte for og agter, lanes for 29 stk 12 m trailere.
Person-info-
Reg.by Korsør Reg.land Danmark Omdøbt fra L'ISERE (Fr.) Omdøbt til EUROSTAR (udl.)
Rederi B. til Klosters Rederi, Oslo, som TRAILER EXPRESS (JXST), fra 1974 italiensk JOLLY GIALLO, fra 1976 fransk L'ISERE. Indfl. 1985 til VR Shipping ApS, Frederiksberg, og næ. til TRAILER EXPRESS på ruten Nyborg-Korsør. Rederi
før - efter
Solgt 1990 til Koseki Corp., Panam. Solgt 1990 til Eurocar Shipping Inc., Nassau, og næ. til EUROSTAR (C6IG7 Reg.nr. 715960). Slettet i Mir 2010-06-01 - opfyldte ikke krav til optagelse.
ReferencerORG-N. H&S registr.-
Bemærkninger(Fred.) p.461. (Mir.)
Tidligste år
 
1971 Seneste år
 
2010